1. diagnoza ucznia z up. um w stopniu lekkim, Diagnostyka pedagogiczna, narzędzia diagnostyczne
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
1. DIAGNOZA I EWALUACJA INDYWIDUALNA UCZNIA Z UPOŚLEDZENIEM UMYSŁOWYM W STOPNIU LEKKIM
W opracowaniu mgr Grażyny Halaszka
IMIĘ I NAZWISKO UCZNIA: ..................................................................
DATA URODZENIA: ................................................
NUMER ORZECZENIA: ...........................................
NUMER SKIEROWANIA: ............................................
ADRES ZAMIESZKANIA: ........................................................................
.........................................................................................................................
KLASA: ............................
ROK SZKOLNY: ..................................
DATA BADANIA: .................................
UWAGA: Ewaluację sporządza się nowoprzyjętym uczniom na początku roku szkolnego (do końca września). Arkusze ewaluacji indywidualnej wypełniane są również pod koniec roku szkolnego (innym kolorem) - do końca maja.
1. ZACHOWANIE SIĘ UCZNIA W SZKOLE PODSTAWOWEJ
SAMODZIELNOŚĆ
POTRAFI IŚĆ SAM
TAK
NIE
Do stołówki
Do sekretariatu
Do gabinetu logopedy
Do toalety
Do domu
Do pielęgniarki
Na świetlicę
Na salę gimnastyczną
Na boisko szkolne
Inne spostrzeżenia:
Wskazówki do dalszej pracy:
POSTAWA
W SZKOLE UCZEŃ JEST
TAK
NIE
Uśmiechnięty, rozluźniony, wesoły
Zaniepokojony
Smutny, płaczliwy
Obojętny, wyalienowany
Nadpobudliwy
Złośliwy, uszczypliwy
Spokojny
Odważny
Nieśmiały
Obowiązkowy
Punktualny
Niepunktualny
Inne spostrzeżenia:
Wskazówki do dalszej pracy:
KONTAKTY INTERPERSONALNE
...
[ Pobierz całość w formacie PDF ]