They seem to make lots of good flash cms templates that has animation and sound.

1. konspekt, OLIGOFRENOPEDAGOGIKA- EDUKACJA OSOB UPOSLEDZONYCH

[ Pobierz całość w formacie PDF ]

 

 

 

KONSPEKT LEKCJI Z JEZYKA ANGIELSKIEGO

W KLASIE III GIMNAZJUM

DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIA INTELEKTUALNĄ W STOPNIU LEKKIM

 

DATA:                             22.11.2010r.

KLASA:               IIIag

PROWADZĄCY ZAJĘCIA: 

TEMAT:                   Moje miasto.

 

CELE OGÓLNE:

 

Przybliżenie uczniom słownictwa związanego z miastem, budynki użyteczności publicznej.

 

museum zoo beach funfair cinema park shopping centre cybercafé sports centre

 

CELE SZCZEGÓŁOWE:

 

Ø      uczeń zna nazwy budynków usytuowanych w mieście,

Ø      potrafi dopasować symbole budynków do odpowiednich podpisów,

Ø      rozumie wysłuchany tekst i potrafi na jego podstawie wykonać zadania,

Ø      uczeń na podstawie przeczytanych informacji potrafi dopasować opisy do odpowiednich zdjęć.

METODY:

 

·        ćwiczebna

·        pogadanka

·        praca z książką

FORMY PRACY:

·      grupowa

·      indywidualna

 

ŚRODKI:

·         podręcznik 'Can Do '

·         płyta CD wraz z ćwiczeniami do podręcznika

 

PRZEBIEG LEKCJI

Wstęp:

Nauczyciel wita uczniów na zajęciach, daje czas uczniom na przygotowanie się do lekcji. Przypomina uczniom temat ubiegłych zajęć i zapisuje na tablicy nowy temat.

 

Rozwinięcie:

 

Nauczyciel prosi uczniów o otwarcie podręczników na stronie 22. Uczniowie wspólnie
z nauczycielem wykonują ćwiczenie 1 - dopasowują symbole do podpisów.

Następnie uczniowie słuchają tekstu z płyty CD i wykonują ćwiczenia 2 i 3 ze strony 22.

 

 

2. Posłuchaj, jak Pat opowiada o miejscowości, w której mieszka, i powiedz, jakie jest jego ulubione miejsce.

 

3. Posłuchaj nagrania ponownie, przeczytaj dialog i zaznacz w ćwiczeniu 1. miejsca, które znajdują się w miejscowości Pata.

SUE: Tell me about your hometown. Are there lots of shops?

PAT: Yes, there is a shopping centre with lots of great shops.

SUE: Great. 15 there a park?

  PAT:   Yes, there are two beautiful parks and a zoo. The zoo is small but there are same interesting animals. There are also two cinemas and a sports centre. My favourite place is the sports centre. I play football there with my friends.

SUE:   Wow! There are lots of fun things to do here.

PAT: Yeah. There is only one problem.

SUE:   What's that?

PAT: There are no cybercafés.

Kolejnym zadaniem dla uczniów jest wstawienie odpowiednich zwrotów there is/there are. Wprowadzając podane zwroty nauczyciel pyta uczniów o zasadę tworzenia liczby mnogiej w języku angielskim.

 

Popatrz na plan miasta i uzupełnij zdania. Następnie posłuchaj nagrania, sprawdź swoje odpowiedzi
i powtórz zdania.

 

There is               There are               There isn't               There aren’t

a. .......................................... a sports centre.

b…………………………….two parks.

c. .. …………………………three zoos.

d. …………………………. a disco.

e……………………………a cybercafe’.

f…………………………….any hotels.

 

Podsumowanie:

Nauczyciel podsumowuje pracę uczniów na lekcji, zwraca uwagę na istotne zwroty poznane podczas lekcji.

Praca domowa:

Uczniowie otrzymują ksero z opisami trzech miast i muszą dopasować ich opisy do nazw i zdjęć.

1. Dopasuj ilustracje do opisów.

b

............... is the perfect place for a perfect weekend. There is

a beautiful park for picnics. There is a lovely little cafe and a beautiful garden. And there is the famous lake - perfect for swimming, surfing and fishing.

 

……..... " is a wonderfu1 little town in the mountains. It is very quiet. There are only three shops, a post office and a library. But there are two fantastic restaurants and a beautifu1 old hotel. It's the perfect place to relax.

 

Come  to               ! There are

thousands of things to do. Our town ;5 very modern. Thee  is  a wonderful new railway station, and there are three  fabulous new hotels. There is also a new sports centre with an eighteen-hole golf course, a tennis court and a swimming pool

 

a

 

 

 

 

 

 

 

 

 



c

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • exopolandff.htw.pl